čtvrtek 3. května 2012

iOS vs Android

  Nějak mi to nedá, a neustále se zamýšlím nad tím, jestli platforma Android je opravdu tak úžasná, a zda placky s 4 a více palcový displejem jsou ještě k používání. Toto přemýšlení mi nedalo, a když se naskytla příležitost, tak jsem neváhal. A o jaké příležitosti mluvím? Příležitost pořídit si android telefon a to konkrétně HTC Evo 3D za slušnou cenu. Proto jsem neváhal, a šáhl po něm - již je objednaný, a snad brzy dojde. Jsem zvědav co ten Adroid umí nebo neumí.
  Tímto malinkým příspěvkem Vás jen chci nalákat na postřehy z používání obou platforem, a snad objektivníma očima. Pevně věřím že Vás zaujmou a budete s napětím netrpělivě čekat na každý nový příspěvek :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o diskuzi v rámci slušnosti, a respektování názoru spoludiskutujících. Děkuji.