pátek 6. července 2012

Aktualizace Eva na ICS

  Tak minulý týden se uživatelé HTC Evo 3D - a já také :-D - dočkali aktualizace OS na ICS. A co prvních pár dnů přineslo?


  1. Ihned po aktualizaci mi začali chodit SMS z oblasti či jak se to jmenuje. Před aktualizací jsem je neměl spuštěné, takže to byl pro mne dost šok, a pěknou chvíli mi trvalo než jsem přišel na to jak je vypnout :-(
  2. Změnila se spodní lišta na home screenu - jestli to je lépe nebo špatně nemohu posoudit, ale řekl bych, že to určitě několika uživatelům zamotalo hlavu
  3. Zrychlil se start systému
  4. Prodloužila se výdrž telefonu
  5. Zdá se mi, že nový ICS není tak náročný na paměť
  6. Některé aplikace předinstalované od HTC se musely instalovat znovu :-(
  Tak to jsou první postřehy po aktualizaci na ICS. Jen dodám, že body 3 a 4 jsou mé subjektivní dojmy, takže je neberte jako dané :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o diskuzi v rámci slušnosti, a respektování názoru spoludiskutujících. Děkuji.