sobota 8. října 2016

Návod: Moje výhody

V sekci online office Moje výhody určujete kam se budou vyplácet Vaše členské výhody. Pokud is nastavíte vyplácení Na bankovní konto je nutno mít zadáno číslo účtu. Jak zadat číslo účtu je popsáno zde. Pokud máte nastaveno číslo účtu, můžeme se podívat co vše sekce Moje výhody obsahuje. Do sekce Moje výhody se dostanete pomocí volby v hlavním menu po kliknutí na Vaši fotku/siluetu a volbou Moje výhody


Sekce Moje výhody vypadá následovně a níže jsou popsány jednotlivé části:


1. Cashback - zde vidíte, kolik jste ze svých nákupů obdrželi Cashbacku. Jak je viditelné, tak nyní je nastaveno Vyplatit Cashback, což znamená, že Cashback se převádí na Moje výplaty. Cashback lze také převést na neziskové organizace Lyoness, a toho docílíte tak, že kliknete na Vyplatit Cashback a otevře se Vám nabídka níže. Kliknutí na Vaši volbu a na tlačítko uložit, bude změna provedena.


2. Shopping Points (SP) - zde jsou všechny Sp, které jste díky svým nákupům nasbírali. Na této dlaždici se také dozvíte kde SP uplatinit a to díky volbě Jak mohu uplatnit Shopping Points?

3. Přátelský bonus - přátelský bonus je 1. odměna v systému za doporučování dalších členů. Pokud někoho doporučíte, tak od obchodníků Vám přijde poděkování ve výši 0,5% z obratu tohoto zákazníka.

4. Moje výplaty - asi nejdůležitější dlaždice, protože zde je zobrazeno kolik členských výhod máte již nastřádáno a kolik % je to z 320 Kč (to je nejnižší částka pro výplatu na bankovní účet), a kolik Kč Vám do částky 320 Kč chybí.
Na této dlaždici lze ovlivnit kam nastřádaná částka bude vyplacena - nyní je nastaveno Na bankovní konto, což znamená že po dosažení částky 320 Kč bude následující týden v úterý částka vyplacena na zadaný bankovní účet. Kliknutím na Na bankovní konto lze zvolit zda se mají peníze vyplatit na účet, nebo na Lyoness poukázky - obrázek níže.
Proč si nechat vyplatit peníze na Lyoness poukázky? Protože z Lyoness poukázek můžete zaplatit nákup poukázek partnerských společností nebo dobíjet OMV kartu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Prosím o diskuzi v rámci slušnosti, a respektování názoru spoludiskutujících. Děkuji.